Tel: 022 - 67 51 444
  • alt text
  • alt text
  • alt text
  • alt text
  • alt text

Marketing Concept door sense voor klantwensen

Onze klant staat centraal, onze klant is nog echt koning, onze klantentevredenheid is leidend. We horen het vele marketing directeuren zeggen maar zodra een onderneming groeit, ontkom je er niet aan dat de beste mensen verder van de klant gaan staan. Wij vinden het een prima initiatief als het management maandelijks minimaal 1 dag op klantbezoek gaan. Het houdt de feeling met de markt scherp en realiseert een perfecte sense voor klantwensen.

Het zijn vaak kleine gebruiksdetails, of praktische aspecten waardoor een marketingconcept ineens wel of niet slaagt. Het is belangrijk om feeling te houden met de markt. En dan bedoelen wij niet alleen het lezen van marktonderzoekrapporten. Nee, het veld in en bezoek klanten. En bel ook vooral de partijen die voor de concurrent hebben gekozen.

Market Mind beschikt over een sixth sense voor klantdetails voor uw marketingconcept. Voorbeelden:
  • » Huis van Gemak is succesvol met trapliften omdat we gratis woningaanpassing advies spreekuren aanbieden
  • » Scannerrent.com scoort beter omdat wij een autoverhuur concept hebben nagebootst waar iedereen vertrouwd mee is
  • » De multiniche strategie met de positionering als dé specialist voor deze product marktcombinatie